fbpx

ניהול רשתות חברתיות 

הופכים את המדיה למגרש המשחקים שלכם

אם הקמפיינים שלכם מקרטעים או שאתם פשוט מוכנים להזניק את העסק שלכם לשלב הבא, אנחנו הסוכנות שאתם רוצים. בואו להבין איך אנחנו יכולים לעזור לכם להשיג את המטרות שלכם 😊

 

פייסבוק אינסטגרם

 ניהול סושיאל

כשמדובר בסושיאל, אנחנו מרגישים בנוח כמו… נבנה לך קמפיינים חריפים שאנשים לא יוכלו להתעלם מהם. נוודא שהתוכן שלך ירטיט לבבות, נגדיל מעורבות, נשיג לך עוד לידים ונהפוך את המותג שלך לכריזמטי ותוסס. 

הסושיאל שלך תקוע? אולי הגיע הזמן לנסות משהו אחר. קוראים לנו השפים של הסושיאל, כי אנחנו יודעים איזה מרכיבים לערבב כדי לקבל מנה מושלמת של עוקבים והמרות. תן לנו לטפל לך בסושיאל, ולא יהיה לך אפילו זמן למצמץ בזמן שתראה את המספרים עולים.

פעם חלמנו להיות כבאים, היום אנחנו חולמים שיהיו לנו עוקבים. אבל זה שיש עוקבים זה לא מספיק — צריך ליצור איתם אינטראקציה, להעלות פוסטים מעניינים ולגרום להם לאהוב את המותג. תן לנו לעשות את זה בעסק שלך, עם צוות הקריאייטיב שלנו שמבין בסושיאל כמו שסבתא שלכם מבינה בלבשל.

ננהל לכם את הרשתות החברתיות ביד רמה

נעלה פוסטים מעניינים, סטורי שיוצר מעורבות, ונגדיל את מספר העוקבים.

ניהול טיקטוק

לא להיות בטיקטוק זה כמו להחזיק פצצה מתקתקת — כדאי לך לעשות משהו לפני שתתחרט על זה מאוד.

זה נראה כל כך פשוט לצלם את הסרטונים, אבל זה פשוט לא עובד לך.

כאן אנחנו נכנסים לסרטון (הבנת?) והופכים אותך לויראלי / ומביאים אותך ל-For You

המקום בו גם אפשר גם לראות סרטונים מטומטמים וגם להשיג לידים ב-90% פחות מהמחיר שלהם בפייסבוק.

אז למה שלא תאכל את העוגה ותשאיר אותה שלמה?

השיווק בטיקטוק נמצא עדיין בשלב ה"מערב הפרוע", מה שאומר שיש הרבה הזדמנויות למי ששולף הכי מהר.

אנחנו יכולים לעזור לך לשווק במקום המוזר הזה, ולהשיג לך לידים במחיר כל כך נמוך שאתה לא תאמין שלא עשית את זה עד עכשיו.

טיקטוק זה כמו הספסל האחורי באוטובוס בטיול שנתי — כולם רוצים להיות שם.

אבל אתה תקוע במושבים מקדימה ליד המורה לספרות.

אנחנו יודעים איך להפוך אותך לויראלי, ובעלות הכי נמוכה לליד שקיימת היום.

ניהול פלטפורמות מטא

פייסבוק, אינסטגרם ו-וואטסאפ

איך עושים היום שיווק בפייסבוק? מתחילים הכי מהר שאפשר, ולאט לאט מגבירים.

אל תדאג, אנחנו לידך בכל שלב: מיצירת התכנים, דרך ניהול העמוד ועד לניתוח התוצאות.

במקום לשרוף כסף על מודעות שלא עובדות, תשרוף אותו על דברים יותר נחמדים, כמו מכונת האספרסו שאתה מזמן רוצה לקנות.

פחות כסף שהולך לצוקי, יותר כסף שנשאר אצלך בכיס.

 

חבילת מרקטינג

קמפיינים להשגת לידים

קמפיינים איקומרס

שיווק ממומן בגוגל

פחות הוצאות, יותר תוצאות

PPC זה משחק קשה ואם אתם רוצים…

לתת נוקאאוט למתחרים,

לקבל חתיכה שמנה מהעוגה

ולהגיע למקסימום לקוחות שיש להם כוונת קנייה אמיתית — גוגל יכולה להיות פלטפורמה מתאימה.

אי-קומרס

טלפונים

לידים

ייעוץ עסקי

בונים תכנית עסקית

טבלאות רווח והפסד

פיתוח מוצרים , רעיונות

תמחור נכון

ליווי להלוואה

אסטרטגיה, ניהול זמן ומשימות

בניית תוכנית עסקית

תוכנית עסקית טובה היא כמו ווייז.

היא עוזרת לך להגיע ליעד שלך מהר יותר, בלי לבזבז זמן תקוע מאחורי משאית של מריומה.

תוכנית עסקית טובה היא כמו אמא שלך: היא תמיד שם בשבילך, היא יודעת מה אתה צריך לעשות, והיא תמיד מוכנה לעזור.

תן לנו לבנות לך תוכנית שיווקית שתיקח את העסק שלך לשלב הבא, ואולי אפילו תזכיר לך לקחת סוודר.

תוכנית עסקית טובה זה כמו אמא אוהבת: היא תמיד שם בשבילך, היא יודעת מה אתה צריך לעשות, והיא תמיד מוכנה לעזור. אנחנו נבנה לך תוכנית שיווקית שתיהיה שם בשבילך כשתצטרך אותה, ותעזור לך להשיג את המטרות שלך.

קידום אורגני בגוגל

גוגל הוא הבחור הכי מקובל בכיתה, ואתם רוצים להיות חברים שלו.

מי שבאמת מבין בשיווק יודע שקידום אורגני בגוגל הוא כלי שיווקי עוצמתי לעסקים.
הוא מייצר תנועה איכותית של גולשים ללא צורך לשלם על כל קליק, שלא כמו בקידום ממומן.

הוא עוזר לעסק לבסס את עצמו כאוטוריטה בתחומו, מגדיל את נאמנות הלקוחות וגורם להם לחזור שוב להתעניין במוצרים ושירותים — בלי צורך לשלם על כל כניסה

 

בנוסף, קידום אורגני ממיר יותר גולשים בסכום גבוה יותר לעסקה, מה שמאפשר לכם לבנות נכס דיגיטלי משמעותי.

את הנכס שנוצר אפשר למכור, להשכיר או להשתמש בו לאיסוף לידים חמים.

זאת בניגוד לקידום ממומן, שבו כל כניסה של גולש כרוכה בעלות.  כן, אפילו אם הוא כבר ביקר באתר והוא רק חוזר כדי להשלים רכישה.
בקידום ממומן, ברגע שאתם מפסיקים את הקמפיין שלכם, התנועה לאתר נפסקת מיידית.

ללא השקעה כספית מתמשכת, אף גולש לא ייחשף ולא יכנס לאתר שלכם.
קידום אורגני הוא תהליך מתמשך, שדורש תכנון והשקעה לאורך זמן.

המתחרים שלכם כבר התחילו בתהליך.

מתי אתם מעדיפים להתחיל — מחר או אתמול?

ראיתם מספיק? בואו נדבר

הבנתם מי עומד לפניכם, נשמח להיפגש אתכם, להרחיב על פועלנו ולתכנן יחד איתכם איך אנחנו הולכים לכבוש את העולם